Нова козметика и продукти за лятото - Nature оf Agiva

 Нова козметика  и продукти за лятото - Nature оf Agiva

 

 Здравейте скъпи читатели, 💚💚💚💚💚

Днеска искам да ви представя най- новата ми козметика. Наскоро четох много добри отзиви за новата серия на Nature оf Agiva и реших и аз да си поръчам от продуктите - гъби за баня и маски за коса. И в следващите редове ще прочетете малко повече за продуктите, които изпробвах и моите впечатления.


 

Гъби за баня - ароматни панделки

Избрах си две различни ароматни панделки за баня. Едната е с аромат на  йогурт, розова вода и шоколад, а другата е с аромат на горски плодове и черен пипер. Тези ароматни панделки съдържат сапунени перли, които ги правят още по-ароматни и приятни за ползване.

Начин на употреба на панделката

💙- намокрете панделката

💚-разпенете сапунените перли

💛- използвайте я с нежни движения върху тялото си

💜- изплакнете

💓- окачете да изсъхне, за да я ползвате отново

Ароматната панделка е предназначена за дълго ползване, аз вече я ползвам 3 седмици. И двата аромата ме завладяха, като че повече ми харесва горския плод, защото е по- лек аромата, но има дни , в които предпочитам по- тежкия аромат на йогурт, розова вода и шоколад.  Препоръчвам ви и двата аромата, а също така имат и още голямо разнообразие от други аромати. Така че смятам, че има подходящи за всеки вкус. ПРЕПОРЪЧВАМ ГИ!

 


Маска за коса  - Hair Vegesalad - маска за суха и третирана коса😍😍😍

Тази регенерираща маска съдържа екстракт от бамбук, биотин и пантенол. Ефектът от продуктът е впечатляващ. Косата е видимо по-мека, здрава и красива още след 1 използване на маската. Маската има приятен аромат и е лесна за използване. Подхранва косата и я възстановява!

Начин за употреба на маската

Нанася се на измита и подсушена коса, оставя се да подейства за 3-5 мин и се изплаква обилно с вода.


Мнението ми за маската💓💓💓💓💓💓

Много съм доволна от маската и ще продължа да я използвам и за бъдеще. Опаковката и стига поне за 2 месеца, цената и е напълно достъпна, а качеството е отлично. Смятам, че няма да сбъркате, ако я изпробвате. Също така имат и подходящи маски за непокорна и боядисана коса.




Можете да откриете тези продукти във всеки голям магазин и много козметични магазини, но можете да си ги поръчате и онлайн лесно и бързо.

Линк към сайта на Nature оf Agiva  ✅

https://www.natureofagiva.bg/?fbclid=IwAR0WDEk9TdSDRN-K91TXszU8h2KrW63ZBqQP2BFzB9IycIKv8rf3SrONdtE

 

Ще се радвам да ми споделите, ако сте ползвали някой от тези продукти на  Nature оf Agiva  или да ми препоръчате някоя от другите им серии!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Направи Коледата дойно по- щастлива

LIVITY

Head & shoulders