VICTORIA Beauty - Летен блог

                      VICTORIA Beauty

 

 Здравейте скъпи читатели, 💓💓💓

Днес искам да ви споделя за грижата за лицето и косата ми през лятото и какво трябва да използваме. 

За да съм сигурна в избора си на козметика и от какво точно имам нужда, се доверих на специалистите на VICTORIA Beauty. След като споделих за моя тип кожа, типа коса и  споделих моите проблеми и към какви съставки  предпочитам и дали съм алергична, моя консултант- специалист Ваня от VICTORIA Beauty подбра за мен най- подходящите продукти!


 

Моята VICTORIA Beauty Box пристигна много бързо, украсена с красива розова панделка! И сега най- важното в нея се съдържат следните продукти:

 -💓 Rose hydrolate- Bulgarian rosa damascena flower water - успокоява, тонизира и почиства лицето 

- 💓Clay detox mask - съдържа 2 вида глина и почиства в дълбочина лицето. 

- 💓Шампоан с бразилски кератин -за бляскава и сияеща коса 

 -💓 Четка за коса - Standelli professional- в розов цвят - лесно разресва и не накъсва косата


 

Моето мнение за продуктите:💓💓💓💓💓

От 2-3 седмици използвам тези продуктите на VICTORIA Beauty, аз съм използвала и преди други техни продукти за коса и тяло и винаги съм била доволна, както и сега! Ще започна с шампоана за коса - наистина уникален и  е със сигурност моя фаворит! Косата придобива блясък още след първото измиване, а също така има много приятен аромат! 😍  Косата ми е подхранена, значително намаля  нейния цъфтеж.


 

Следващият продукт, за който искам да ви споделя впечатленията,  е маската за лице. Тази детокс маска с два вида глина почиства в дълбочина всички пори. След още първия път, когато я използвах, ефект беше безупречен.Лицето ми стана гладко, блестящо и дори почувствах кожата ми възстановена! Маската я използвам 2 пъти в седмицата.


 

Антиоксидантният хидролат роза Дамасцена е също уникален продукт. Не бях ползвала такова нещо до този момент. Този продукт съдържа редица витамини и минерали и предпазва кожата от стареене и замърсяване от градската среда. ефектът върху моята кожа е изцяло положителен, чувствително по-чиста и гладка е кожата на лицето ми.


 

И не на последно място ще ви кажа и няколко думи за четката за коса. Освен страхотния и розов цвят и удобен дизайн, тази четка е много практична средно-голяма, става и за дамска чанта. Разресва без да накъсва косата, приятна - не скуби и разплита и разресва и доста заплетени краища. 

Доволна съм и от 4те продукта, много качествени, на достъпни цени и със сигурност ги препоръчвам. Ще се довера и отново на VICTORIA Beauty и техните специалисти със сигурност ме спечелиха със своя професионализъм.

Препоръчвам ви, ако се нуждаете от нова козметика, имате някакви въпроси и се чудите какво е най-подходящо да се свържите с VICTORIA Beauty. 

Можете да намерите повече инфо за VICTORIA Beauty, както и да си поръчате продуктите 

Инстрам страницата им – @victoriabeautyofficial
 Facebook страницата им  – @victoriabeautyeu

Коментари

Популярни публикации от този блог

Направи Коледата дойно по- щастлива

LIVITY

Head & shoulders