Как да не изгаряме и да имаме красив дълготраен тен?

 Как да не изгаряме и да имаме красив дълготраен тен?

 

Здравейте скъпи читатели, 💙💙💙

Омръзнало ли ви е при  всяка първа среща със изгарящото лятно слънце, кожата ви да изгаря . Освен, че когато кожата изгори, е много неприятно- дори болезнено, а и много вредно за кожата ви. Може да доведе до тежки заболявания.

За да няма проблеми при излагането ни на слънце и плаж, задължително трябва да използваме слънцезащитен крем,  продукт за възстановяване на кожата след слънце и за любителите на тена бронзанти, олиа и други продукти за интензивен тен.

В зависимост от цвета на кожата ви и какъв тен искате да имате, трябва да изберете слънцезащитния фактор. За много бяла кожа, не излагана на слънце - задължително започнете с най-висока защита 50+. , а след това да започнете да използвате по-нисък фактор, за да имате по-интензивен тен.

 Това лято аз избрах продукти на марката Sun Like :

🌞 - слънцезащитен  спрей 20 SPF

🌞 - лосион за след слънце

🌞 - Спрей масло за тяло с бляскави частици


 Моето мнение за продуктите:

На плажа е много важно да използваме слънцезащитен крем. През последната ми ваканция използвах 20 SPF  на Sun Like. Много съм доволна, не изгорях, продуктът е прозрачен, не оставя белези по бански и други дрехи, бързо попива. Тенът ми се получи равномерно и  кожата не беше суха като други години.

Дори и да не изгоря, винаги използвам след плаж продукт за грижа за кожата за кожата след слънце. Ако съм изгоряла облекчава много кожата, ако спомага за хидратирането и. Така беше и след последната ми ваканция на морето, не успях да изгоря, но кожата с помощта на лосион за след слънце, имах добре хидратирана и здрава кожа.

А спрея масло за тяло с бляскави частици е уникален! Не бях използвала по-добър продукт. След като го нанесох на кожата, стана блястяща и с хубав загар. Идеален за фотосесии!


 

Наистина продуктите си струват, цената им е достъпна, качествени продукти! Препоръчвам ви ги!

 Тези продукти можете да откриете навсякъде - големи магазини, козметични магазини или да си ги поръчате онлайн.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Направи Коледата дойно по- щастлива

LIVITY

Head & shoulders