RUMI cosmetics

RUMI cosmetics

 Здравейте скъпи читатели,😍

      Преди само седмица ви споделих отново за страхотната  RUMI cosmetics и техния Лосиона за тяло с хидратиращо и подхранващо действие на RUMI cosmetic. Сега искам да ви разкажа за The balm - meltaway cleanser / почистмащ балсам за лице/.

До момента съм ви представила много продукти на марката RUMI cosmetics и вече съм им дори фен, защото всеки техен продукт ми допада и съм доволна! Така че, мисля да премина направо към ревюто и мнението ми за този продукт! 💗💗💗

Както винаги продуктите на  RUMI cosmetics пристигат в уникални кутии и са грижливо опаковани! Изглеждат страхотно и смятам, че са подходящи и за подарък на ваш близък човек!


Нека да ви кажа малко повече за почистващия балсам за лице и защо си поръчах точно този продукт:✅

Гримирането е моя голяма страст. Малко са дните, когато не се гримирам, а често нося и по-тежък грим- за фотосесии, семинари и участия. След дългия ден, когато се прибера вкъщи, започва с моята рутина за премахване на грима и грижа за кожата ми на лицето.Използвала съм хиляди марки и продукти за премахване на грим. Много от тези продукти не премахват водоустойчивия грим пр . спирала и тн. или  доста трудно се премахва и ми отнема много време и услилия.

 Затова реших да потърся продукт, който ще бъде по- подходящ  за мен  и успях да открия. Това е точно продукта на RUMI cosmetics - The balm - meltaway cleanser / почистмащ балсам за лице/.  Този балсам е моя любим продукт, защото е  лесен, бърз и с ефикасен! Лесно почиства нацяло грима и няма нужда да използвате и други продукти. След премахването на грима разбира се слагам крем за грижа за лицето на марката RUMI cosmetics

Балсамът се използва много лесно в няколко стъпки:

- взимате малко количество от продукта

- с леки масажни движения поставяте балсама на лицето до разтварянето на грима

- навлежнете лицето и с леки движения на дланите масажирайте, докато стане емулсия

- измийте обилно лицето с вода



 
Ако имате въпроси за продукта, ще се радвам да ви отговоря и да бъда полезна. Оставям ви и линк към сайта им, да разгледате продуктите и приятно пазаруване. ✔


Цената на продукта е 29 лв за опаковката от 100мл. THE BALM идва в комплект с гъба за почистване на грим от естествена целулоза. https://shop.fitnesinstruktor.com/product/the-balm-premahvane-grim/

https://shop.fitnesinstruktor.com/


Коментари

Популярни публикации от този блог

LIVITY

Направи Коледата дойно по- щастлива

Head & shoulders