Head & shoulders

 Head & shoulders

 Здравейте скъпи четатели,

Днес искам да ви разкажа и сравня продуктите на  Head & shoulders с останалите на пазара, както и разликите в мъжките и дамските продукти за грижа за косата!

 


Помните ли времето, когато почти нямаше човек, който да не ползва продукти на марката Head & shoulders и това бяха най- добрите продукти на пазара. След това се появиха много и различни марки от евтини/ бюджетни предложения до маркови продукти. Използвала съм много и различни марки от всякакъв клас с идеята да намеря най- подходящия  продукт за моя тип коса. 

Косата ми е дълга и тънка, почти без обем, а още по- неприятно е, че от време на време страдам и от пърхот.  Изпробвала съм дори и по- силни продукти за коса против пърхот за мъже. И смятам, че Head & shoulders са най- добрите и днес на пазара, затова реших аз и моя приятел, който има сериозен проблем с пърхота да изпробваме новите продукти на Head & shoulders.

Аз разбира се изпробвах лично и двете серии, за да мога по- добре да ги съпоставя. 

Ето какви по- точно продукти  изпробвах:

Дамските продукти:

 - балсам за коса Head & shoulders

-шампоан против пърхот  Head & shoulders


и разбира се към тях има и четка за коса- много удобна и лесно разресва косата, без да я накъсва!

 

 Предимството на този комплект е,че хидратира  косата  и двата продукта съдържат арган и кокосово масло и се постига най-добрия  ефект при използването и на двата продукта! Имаше резултат още след 3-4 път от използване на продукта. Не съм проявила алергии към продукта.Смятам, че тази серия е много добра, има резултат, също така продуктите са на достъпна цена и не омазняват косата. Пърхотът ми почти изчезна! 


Мъжките продукти:

- шампоан против пърхот с антиоксиданти Head & shoulders


 - балсам за коса и скалп с антиоксиданти  Head & shoulders



И към тях имаше и удобен бамбуков мъжки гребен. Лесно и внимателно разресва  косата.

Аз изпробвах няколко пъти този комплект и ми хареса много, приятелят ми е впечатлен, защото при него ефектът беше смайващ! Той има сериозни проблеми с пърхота и много чувствителен скалп. Не трябва да използва какви да е продукти за коса. Рядко остава доволен от продукт против пърхот и да има наистина ефект. И затова той беше направо очарован като изпробва този комплект и пърхота ми драстично намаля. 

Смятам и аз, че този комплект е много подходящ за господата. Комплекта подхранва косата ия прави изключително мека и здрава!

Можете да разберете повече за продуктите е кампанията, която подкрепям и ви препоръчвам! 

BUZZstore  и Head & shoulders

Коментари

Популярни публикации от този блог

LIVITY

Направи Коледата дойно по- щастлива