SEBAMED

 SEBAMED

 Здравейте скъпи читатели, 😍

 Днес искам да ви представя и да ви разкажа за  една световно известна козметика, коята има и у нас. Наскоро разбрах за Sebamed и реших да си взема няколко техни продукти, за да ги  изпробвам.  Бях чувала много хубави отзиви за техните продукти и е време да ви споделя и аз мнението за марката и продуктите им.

Спрях се на 1 от продуктите за грижа за косата, 2 продукта за грижа за тялото.  Това са и най-често използваните типове от продукти, които си купувам.


Продуктите на Sebamed, които изпробвах са:✅

- Възстановяващ балсам за коса - 200 мл 

-  Измивен гел за лице за нормална към суха кожа 150 мл 

-  Освежаващ душ гел - 200 мл 

Първо искам да ви разкажа за балсама за коса на Sebamed. Специално този балсам е подходящ за изтощена коса, каквото и моята. Както знаете от доста време спрях да боядисвам косата и ми започна да се възстановява, но тъй като е дълга и често се накъсва и цъфти, старая се да избирам по- щадящи продукти, които да я направят здрава. До сега съм използвала много и различни продукти и повечето са временен ефект. 

Този балсам наистина ми помогна и има добър ефект върху здравината и видът на косата ми. Нещото, по което се различава и на което се дължи добрия резултат е  съставът на балсама. Той съдържа ph 5,5 и е без съдържанието на силиконово масло, парабени и оцветители.Съставките са грижливо подбрани, не навреждат на косата и ефектът е след няколко дни. Доволно съм от продукта и бих го използвала и за напред!

 

Следващият продукт, който изпробвах и искам да ви споделя мнението си е Измивен гел за лице за нормална към суха кожа на Sebamed. И този продукт е със съдържание ph 5,5 . Този продукт се използва сутрин и вечер. Нанася се с леки масажни движения и се измива после обилно с вода. Ефектът е чиста и гледка кожа, без раздразнения и запушени пори. Много подходящ се оказа продукта и го използвам ежедневно, продуктът е качествен и наистина има ефект. 💓



Последният продукт, който съм изпробвала до този момент е Освежаващ душ гел на Sebamed. Една от специалните съставки е екстрактът от водна лилия, а останалите съставки са щадящи кожата и  нормалното ph 5,5 . Този душ гел измива и успокоява кожата, с приятен аромат е.  Препоръчвам ви го! 💓


 

Много добри са ми впечатленията от продуктите на  Sebamed и смятам, че си струват! Цената им е достъпна и доста ниска за хубавото качество! Със сигурност бих пробвала и други техни продукти и бих им се доверила! 💓



Можете да разгледате всички техни продукти и да ги поръчате от  сайта им : https://sebamed.bg/ 

Ще ви оставя и линк към инстаграма им : https://www.instagram.com/sebamedbulgaria/

и фб страницата им :  https://www.facebook.com/Sebamed.Bulgaria/

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

LIVITY

Направи Коледата дойно по- щастлива

Head & shoulders