Деликатен шампоан– Biofficina Toscana

  Biofficina Toscana 

Както знаете Тоскана е  вторият ми дом и прекараното време там ми напомня за многото хубави моменти. Италия е доказала се държава с качествени продукти и заслужено е наричана родина на модата. 

В този статия искам да ви представя един страхотен шампоан на BIOFFICINA TOSCANA, |  произведена в Италия. BIOFFICINA TOSCANA е много качествена био козметика. Брандовът Biofficina Toscana има специално 4 ТОП продукта на световно ниво с множество положителни ревюта.

Наскоро посетих дрогерии Лили  и веднага се спрях на този шампоан и реших да го изпробвам. Доста време търсех точно такъв шампоан за коса, защото ми се налага често да го използвам и търсех подходящия продукт за ежедневна употреба, който да щади косата ми. Още след първото му използване, останах много доволна, косата ми придоби много блясък и изглеждаше по-здрава и красива. 


 

Какво представлява продукта

Деликатен шампоан  на Biofficina Toscana  съдържа  балансирана смес от повърхностно активни съставки на растителна основа. Продуктът е подходящ за ежедневна употреба. Почиства и омекотява косата много добре, без да я заплита и накъсва. Съдържа органичен тоскански зехтин и органични екстракти с успокояващи и пречистващи свойства. Идеален за всички типове коса.

 

Начин на употреба 

Нанесете върху мокра коса, нежно масажирайте и изплакнете.За още по-голяма ефективност, използвайте по избор някой от балсамите или маските за коса от серията на Biofficina Toscana . Продуктите за косата пречиства скалпа ви от химически продукти, премахвайки неестествени вещества като силикони от косата, като същевременно и придава истинска жизненост и блясък, който е напълно естествен.


 

 Мнение за продукта

Със сигурност това е новият ми любим продукт за коса и го препоръчвам. Заслужава си и цената е достъпна. Може би следващата ми покупка ще бъде балсама или маската за коса на BIOFFICINA TOSCANA. И със сигурност ще споделя мнението си и за тях и се надявам, че ефекта ще е още по-голям. А защо не и възстановяващ шампоан.

Продуктите на BIOFFICINA TOSCANA можете да откриете в дрогерии Лили.  Попринцип в Лили дрогерии има периодични промоции и ще следя за такива, ако има такива ще ви споделя.

А също открих и продукта в сайта на Odonata cosmetics

  https://odonatacosmetics.com/produkt/delicaten-shampoan-biofficina-toscana/

 

Ще се радвам да ми споделите дали сте ползвали  BIOFFICINA TOSCANA.

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

LIVITY

Направи Коледата дойно по- щастлива

Head & shoulders